Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, θα πρέπει να μας αποστείλετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (softwalk1a@gmail.com) ένα Αίτημα Επιστροφής γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης συμπληρώνοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας με εσάς εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Μόλις ελεγχθεί το αίτημα σας από το προσωπικό μας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.Το παραπάνω ισχύει για παραγγελίες και προϊόντα που συμμορφώνονται με τους παρακάτω όρους:
Προϋποθέσεις επιστροφής-αλλαγής:
α. Το προϊόν/τα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, ίδια με αυτή της αρχικής, να μην έχουν φορεθεί, να φέρει όλα τα ταμπελάκια, χωρίς φθορές, λεκέδες ή αλλοιώσεις η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
β. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ).
γ. Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να τα συσκευάζετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
δ. Εάν το προϊόν δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις θα επιστρέφεται στον αποστολέα.
Για την πρώτη αλλαγή ΔΕΝ επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών εφόσον η αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος υπερβαίνει τα 40€, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την «Γενική ταχυδρομική». Για προϊόντα με αξία μικρότερη των 40€, επιβαρύνεστε με 3€ ως έξοδα επιστροφής.
Επιστροφή /Αλλαγές από Κύπρο: Σε περίπτωση αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Κύπρο, το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στην περίπτωση κατά την οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.softwalk.gr σας τιμολογήθηκαν ή απεστάλησαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος παραγγελιοληψία, στην αποστολή κλπ.) για την παραλαβή και αποστολή εις τον πελάτη δεν υπάρχει χρέωση.
Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν μας εμφανίσει κατασκευαστικό ελάττωμα εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, η εταιρεία αναλαμβάνει την επιδιόρθωση του ή την αντικατάστασή του ή την αποζημίωσή σου. Κάθε περίπτωση θα εξετάζεται ξεχωριστά. Το παραπάνω δεν μπορεί να ισχύει στις περιπτώσεις που δεν έχει γίνει σωστή χρήση του προϊόντος.